Діагностування рівнів компетенції дітей старшого віку
за підсумками навчального року
( квітень-травень 2024)
(виконавці: вихователі групи «Барвінок" Молотко Л.Є; Молотко Д.О.
Соціально-комунікативна компетенція
Група «Барвінок" 20 дітей
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 54,5% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 13,6% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 31,9% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Особистісно-оцінна компетенція
Група «Барвінок»(20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 45,5% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 41% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 13,5% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Ігрова компетенція
Група «Барвінок" (20 дітей )
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 14,2% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 62% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 23,8% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Математична компетенція
Група «Барвінок» (20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 30% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 65% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 5% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Предметно-практична компетенція
Група «Барвінок »(20 дітей )
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 100% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | - |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | - |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Родинно-побутова компетенція
Група «Барвінок»(20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 100% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | - |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | - |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Мовленнєва компетенція
Група «Барвінок »(20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 35% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 25% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 35% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | 5% |
Здоров’я- збережувальна компетенція
Група «Барвінок»(20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 100% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | - |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | - |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Природничо-екологічна компетенція
Група «Барвінок »(20 дітей )
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 65% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 35% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | - |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
Сенсорно-пізнавальна компетенція
(методика «Четвертий зайвий»)
Група «Барвінок»(20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 65% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 30% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 5% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |
(методика «Порівняй»)
Група «Барвінок (20 дітей)
Рівні компетенцій | % |
Високий рівень (сформовано повною мірою) | 30% |
Достатній рівень (сформовано достатньо) | 57% |
Середній рівень ( сформовано посередньо) | 3% |
Низький рівень (сформовано мінімально) | - |